top of page

מדניות משלוחים ותנאי עסקה

טראצו שיווק והפצה בע"מ, ח.פ. 516792389 ("החברה") מודה על בחירתכם לרכוש מוצרים ("המוצרים"). 

 

  1. רכישת מוצרים:

    1. הלקוח מאשר כי המוצרים אשר נרכשו על ידו מתאימים לצרכיו ומידותיו.

    2. האחריות על הכנסת הפרטים הנכונים בהזמנה, כגון מידות, צבע וכד', חלה על הלקוח בלבד. החברה לא תהיה אחראית לטעויות ו/או שגיאות מכל מין וסוג, לרבות, אך לא רק, שגיאות במידות או בצבע הנדרש, שייעשו על ידי הלקוח, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בגין טעויות ו/או שגיאות שנעשו על ידי הלקוח בהכנסת הפרטים בהזמנה. על הלקוח לוודא טרם אישור ההזמנה כי ההזמנה נערכה על פי שביעות רצונו ואין בה כל טעות ו/או שגיאה.

  2. מדיניות אספקה והובלה:

    1. הזמנות יטופלו ויסופקו על ידי החברה לכתובת שתצוין בהזמנה, בלוחות הזמנים הבאים: 

      1. עד 30 ימי עסקים באמצעות הובלה עד הבית;

      2. עד 40 ימי עסקים באמצעות הובלה עד הבית ליישובים מרוחקים;

      3. איסוף עצמי בתיאום מראש, בכפוף לשעות פעילות החברה, ובהתאם להודעה שתועבר אל הלקוח על ידי החברה.

    2. ״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

    3. חיובים נוספים עבור הזמנת מנוף או כל שירות אחר מעבר לשירותי האספקה שנקבעו עם הלקוח במועד ההזמנה יחולו על הלקוח בלבד.

    4. במקרה של הובלה לבניין ללא מעלית – הלקוח יחויב בעלות נוספת של 50 ש"ח עבור כל קומה מעל קומה 3. התשלום ישולם ישירות למוביל. 

    5. עבור הובלה ליישובים מרוחקים (יישובי מצפה רמון, הערבה ואילת, רמת הגולן, כביש הצפון, עוטף עזה, שטחים מעבר לירוק) – הלקוח יחויב בסך של 150 ש"ח נוספים. 

    6. תשלום ההובלה ישולם ישירות למוביל. עלויות ההובלה עשויות להשתנות מעת לעת, בהודעה מראש ללקוח.

    7. במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת המוביל, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי הובלה נוספים על ידי הלקוח.

    8. אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:

      1. ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

      2. החברה (לרבות חברת ההובלות שלה) מבצעת חלוקה באותו אזור.

    9. החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

      1. כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

      2. מסיבות הקשורות לחברת ההובלה;

      3. סגירת המשק כך שפעילות החברה ו/או ספקיה ו/או נותני שירותיה יפגעו, מכל סיבה שהיא.

  3. הרכבה והתקנה:

    1. במקרה של רכישת מוצר הדורש התקנה ו/או הרכבה, ניתן לרכוש באמצעות החברה שירותי התקנה והרכבה המסופקים על ידי אנשי מקצוע, צדדים שלישיים. החברה תיצור קשר עם הלקוח לתיאום מועד התקנה ו/או הרכבה לאחר שהמוצר יהיה מוכן. 

    2. יובהר כי האחריות על שירותי ההתקנה וההרכבה על ידי צד שלישי, חלה על הצד השלישי בלבד, ולכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה של הלקוח בגין שירותי ההתקנה וההרכבה של צד שלישי, יש לפנות אליו בלבד. החברה לא תהיה אחראית על שירותי ההרכבה ו/או ההתקנה, ועל כל נזק, מכל סוג שהוא, שייגרם בעקבות ההתקנה ו/או ההרכבה. 

    3. עלויות התקנה והרכבה של כל מוצר מצוינות בעמוד המוצר באתר. עלויות ההתקנה וההרכבה עשויות להשתנות מעת לעת.

    4. התשלום עבור שירותי ההתקנה ו/או ההרכבה ישולם על ידי הלקוח ישירות לאיש המקצוע.

    5. הלקוח מתחייב כי בטרם מועד ההתקנה ו/או ההרכבה, ידאג כי דרכי הגישה למקום ההרכבה ו/או ההתקנה פנויים ובטיחותיים.

    6. כמו כן, מקום ההרכבה ו/או ההתקנה יהיו מוכנים ופנויים להרכבה ו/או התקנה כנדרש, בהתאם למוצר שנרכש. 

    7. יובהר כי במקרה של דרכי גישה ומקום ההרכבה שאינם פנויים ומוכנים, איש המקצוע עשוי לתאם מועד הרכבה ו/או התקנה חדש, ולגבות תשלום נוסף עבור שירותי ההתקנה ו/או ההרכבה. 

    8. הלקוח יוודא בטרם הגעת המתקין, כי הקיר המיועד לתליית המוצר ראוי להתקנה, וכי אין בקיר צינורות בהם עוברים מים או חשמל. תליית המוצר על הקיר מותנת בחוזקו ובמצבו של הקיר. הלקוח יהיה אחראי להנחות את המתקין על מיקום התלייה המדויק בקיר. הלקוח יהיה אחראי על כל נזק, מכל סוג שהוא, שייגרם בעקבות מצבו של הקיר ותלייה על הקיר. הסרת התקנה מקיר, והחזרת הקיר למצבו הקודם יהיה באחריות הלקוח בלבד. 

  4. אחריות:

    1. תמונות המוצרים באתר מוצגות לצורכי המחשה בלבד. ייתכנו הבדלים מסוימים במראה, בגוון, בגודל, וכיו"ב בין המוצר, כפי שהוא מוצג באתר, לבין המוצר שיסופק ללקוח. טעות סופר בתיאור מוצר ו/או מחירו לא יחייב את החברה.

    2. יש לקרוא בעיון את הוראות המוצר (כגון טיפול במוצר, תחזוקת המוצר, הוראות בטיחות ואזהרות, הוראות שימוש וכד') והאחריות הינה על הלקוח. החברה לא תהיה אחראית בגין נזק כתוצאה משימוש לא סביר במוצרים, כגון חשיפת המוצר לחומרים כימיים, חומרי ניקוי, כלור, טמפרטורות קיצוניות, לחות וכל מה שעשוי לפגוע במוצר.

    3. במקרה שהלקוח בחר באפשרות של איסוף עצמי, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או פגם שייגרם כתוצאה מהובלת ו/או התקנת ו/או הרכבת המוצרים, והאחריות תהיה על הלקוח בלבד. ללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה בגין הובלה עצמית ו/או נזק מכל סוג שנגרם כתוצאה משינוע המוצר ו/או התקנת ו/או הרכבת המוצר באופן עצמאי. המוצרים אינם מגיעים עם הוראות הרכבה או התקנה, ועל כן מומלץ לבצע התקנה או הרכבה באמצעות אנשי מקצוע. לא תינתן אחריות עבור מוצרים באיסוף עצמי.

    4. החברה מעניקה אחריות עבור צירים של דלתות ועל מנגנונים בלבד, המכוסים באחריות למשך תקופה של 12 חודשים מיום רכישתם באתר ("תקופת האחריות"). 

    5. האחריות תחול במקרים של נזק בעקבות לחות במקום בו מותקן המוצר, החלדה, ציר שהתקלקל, ציר שאינו משומן וכיו"ב, והכל בכפוף לבדיקת החברה את המוצר. 

    6. למען הסר ספק, האחריות אינה חלה על גוף המוצר. 

    7. בתום תקופת האחריות, כל תיקון יחויב בתשלום. 

    8. במקרה בו החברה, בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי, תמצא כי המוצר נפגם באופן רשלני על ידי הלקוח, עלות התיקון תהיה בהתאם לצורך, ובהודעה מראש ללקוח על עלות התיקון.

    9. מימוש האחריות יתבצע בכפוף להצגת חשבונית עסקה או הוכחת עסקה.

    10. מימוש האחריות יתבצע רק לאחר בדיקת המוצר על ידי החברה ואישורה.

  5. ביטול / שינוי עסקה:

    1. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לחברה באחד מאמצעי ההתקשרות המוצגים בסוף תנאים אלו.

    2. החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.

    3. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.

    4. במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתה הבלעדי של החברה. 

    5. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהחברה המאשרת זאת.

    6. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי החברה:

      1. על הלקוח להשיב את המוצר לחברה כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו, ללא נזק או פגם;

      2. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;

      3. העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;

      4. יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם). 

    7. יובהר כי לא יתאפשר ביטול והחזרת המוצר, במקרה שנוצר שינוי במוצר בעקבות הרכבה ו/או התקנה של המוצר בבית הלקוח (כגון קדיחת חורים במוצר וכד'), והלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו.

    8. לא יתאפשרו ביטול או החזרה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח על פי דרישות או מידות מיוחדות, והלקוח לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו.

    9. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על החברה.

    10. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי החברה. במידה ולאחר בדיקת החברה המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת. 

    11. האמור כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

  6. פרטי התקשרות:

    1. לכל שאלה, פנייה או בירור ניתן לפנות אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעים הבאים:

כתובת:

הדקל 41, יגל;

טלפון:

054-2138073;

דוא"ל:

Shonre4@gmail.com

bottom of page